Dades – Bedre sammen

Fælles markedsføring for 10 shoppingcentre
Fødder i stiletter på et skateboard med grøn baggrund

Shoppingcentret og den store sammenhæng

Dades er et af Danmarks største privatejede ejendomsinvesteringsselskaber. De ejer blandt andet flere shoppingcentre, herunder RO’s Torv, WAVES og Spinderiet. Dades ønskede en fælles konceptuel ramme for 10 af deres centre med mulighed for differentiering til det enkelte center og versionering til alle platforme.

Hvordan skaber man en fælles identitet for 10 af landets største shoppingcentre, udtrykt i et visuelt og sprogligt univers, der fortsat tillader hvert center at bibeholde eget lokale udtryk?

Det er ikke den enkelte butik eller café i sig selv, der giver shoppingcenteret sin berettigelse. Det er den store sammenhæng. Dét at alting ligger side om side, under samme tag, i læ for blæst og regn og med gode parkeringsmuligheder. Det er nemt, bekvemt, men også sjovt og stimulerende. Storcentret er en lukket verden i verden – et inspirerende mekka af muligheder og oplevelser, der er gode hver for sig, men meget bedre sammen.

Hvordan skaber man en fælles identitet for 10 af landets største shoppingcentre?
Mund med rød læbestift og plastikgaffel med smykker på
Mund med rød læbestift og plastikgaffel med smykker på

Hvordan skaber man en fælles identitet for 10 af landets største shoppingcentre?

Mund med rød læbestift og plastikgaffel med smykker på

Hvordan skaber man en fælles identitet for 10 af landets største shoppingcentre?

Kvinde med balloner under toppen på lyserød baggrund
Kvinde i lænestol med bare ben og bog foran ansigtet

Hver kampagne skabes med et fælles udtryk, hvor elementer; grid, foto, tekst og farver, kan mixes og matches med respekt for det enkelte center og den lokale forankring. Bedre sammen kommunikerer et potpourri af hverdagens nødvendigheder – og muligheder, med et muntert og friskt udtryk, uanset hvilket center du shopper i.  

Se eksempel på én af vores kampagner for centrene her.