Bytorv Horsens

Ny visuel identitet med masser vitalitet

Ny energi til byen

Med en ny ejerkreds i ryggen har Bytorv Horsens gennemgået en gennemgribende revitalisering internt og eksternt – den eksterne del fik BOCCA æren af at stå for.

Horsens er den by i Danmark, der gennem de seneste år har oplevet den største befolkningstilvækst, og med sin centrale placering har Bytorv Horsens en unik mulighed for at være en del af den dynamik byen besidder. Det var derfor vores overordnede kommunikative mål at omdanne Bytorv Horsens til et shoppingcenter fuld af liv, energi, mennesker samvær og ikke mindst: handel.

Vores brandløfte blev derfor: Bytorv Horsens giver ny energi til byen. Løftet resulterede i en visuel identitet fyldt med stærke farver og former, men også kommerciel tilgængelighed. 

BOCCA står bl.a. for udvikling af content og drift af SoMe, POS materiale, annoncering og en energisk ny hjemmeside (se mere om den her).

Processen har styrket Bytorv Horsens position, og både besøgs- og salgstal er stadigt støt stigende. 

Vores brandløfte blev derfor: Bytorv Horsens giver ny energi til byen.

Vores brandløfte blev derfor: Bytorv Horsens giver ny energi til byen.

Vores brandløfte blev derfor: Bytorv Horsens giver ny energi til byen.