Dades er et af Danmarks største privatejede ejendomsinvesteringsselskaber. De ejer blandt andet flere shoppingcentre, herunder RO’s Torv, WAVES og Spinderiet. Dades ønskede en fælles konceptuel ramme for 10 af deres centre med mulighed for differentiering til det enkelte center og versionering til alle platforme.
Hvordan skaber man en fælles identitet for 10 af landets største shoppingcentre, udtrykt i et visuelt og sprogligt univers, der fortsat tillader hvert center at bibeholde eget lokale udtryk?
Det er ikke den enkelte butik eller café i sig selv, der giver shoppingcenteret sin berettigelse. Det er den store sammenhæng. Dét at alting ligger side om side, under samme tag, i læ for blæst og regn og med gode parkeringsmuligheder. Det er nemt, bekvemt, men også sjovt og stimulerende. Storcentret er en lukket verden i verden – et inspirerende mekka af muligheder og oplevelser, der er gode hver for sig, men meget bedre sammen.
Hvordan skaber man en fælles identitet for 10 af landets største shoppingcentre?
Hvordan skaber man en fælles identitet for 10 af landets største shoppingcentre?
Hvordan skaber man en fælles identitet for 10 af landets største shoppingcentre?
Hver kampagne skabes med et fælles udtryk, hvor elementer; grid, foto, tekst og farver, kan mixes og matches med respekt for det enkelte center og den lokale forankring. Bedre sammen kommunikerer et potpourri af hverdagens nødvendigheder – og muligheder, med et muntert og friskt udtryk, uanset hvilket center du shopper i.
Se eksempel på én af vores kampagner for centrene her.