Dades

Forårskampagne for 6 shoppingcentre med fokus på fashion
Bocca case. Kunde Dades.

Dades drømte om at bringe det blomstrende forår indenfor

Dades er et af Danmarks største privatejede ejendomsinvesteringsselskaber. De ejer blandt andet flere shoppingcentre, herunder RO’s Torv, WAVES og Spinderiet. BOCCA konceptualiserer, udvikler og implementerer alle kampagner for 6 af Dades’ centre (læs mere). Kampagner, der kører på tværs af centrene udvikles, så de kan differentieres til det enkelte center og med versionering af kampagneelementer til alle platforme.

Dades drømte om at bringe det frodige forår indenfor i centrene med overdådige blomsterudsmykninger, men det var ikke en praktisk mulighed. Heldigvis har blomster i 2D også fordele – blandt andet holder de rigtig længe.

Vi udviklede en kampagne sprængfyldt med stærke 
farver og glæde
Bocca case. Kunde Dades. Abribus for waterfront
Bocca case. Kunde Dades. Abribus for waterfront

Vi udviklede en kampagne sprængfyldt med stærke 
farver og glæde

Bocca case. Kunde Dades. Abribus for waterfront

Vi udviklede en kampagne sprængfyldt med stærke 
farver og glæde

Bocca case. Kunde Dades. Annonce for RO's torv
Bocca case. Kunde Dades. Lysreklame for Spinderiet

Blomster blev både brugt alene som klæb, men også som regi og add-ons i alle kampagneelementer; avisannoncer, instore materiale, digitalt på online bannere og animerede So-Me videoer.

Retorisk har vi udviklet et gennemgående greb, der fejrer alt det, der er bedre sammen: Vildere, grønnere, skønnere, sjovere sammen etc.

BOCCA har udviklet idé og koncept og producerer alt digitalt og trykt materiale for Dades’ shoppingscentre.